Verkiezingstraject

Het traject van kandidaatstelling tot en met de uitreiking van de BizAwards Altena 2018 is een doorlopend proces dat partijen uit de gehele regio verbindt. Een intensief traject waarbij niet over één nacht ijs wordt gegaan om tot goede keuzes te komen. Vertegenwoordigers van de verschillende netwerken, gemeenten en bedrijven dragen kandidaten aan bij de organisatie van BizAwards Altena. Hoe het complete traject eruit ziet, vindt u hieronder.

01 mei – 31 augustus 2018
Opgaven kandidaten Starter en Ondernemer van het Jaar 2018

01 september 2018 
Sluiting inschrijving Starter en Ondernemer van het Jaar 2018.

15 september 2018 
Bekendmaking 5 potentiële genomineerden per categorie.

21 september 2018 
Deadline uitgebreide verslagen door de potentiële genomineerden.

Oktober 2018 
Bekendmaking 3 genomineerden per categorie.
Communicatie over voortgang naar de regio en de pers

8-20 november 2018 
Jury toetst genomineerden

22 november 2018
Bekendmaking Awardwinnaars tijdens feestavond BizAwards Altena 2018

Vakjury

De vakjury wordt ook dit jaar weer zorgvuldig door de organisatie geselecteerd en bestaat uit gerenommeerde ‘ondernemende’ partijen uit Altena. Denk hierbij aan een directeur van een MKB en / of Grootzakelijk bedrijf, vertegenwoordigers van gemeente, ondernemersnetwerken en een ondernemer die zijn sporen al heeft verdiend. Uiteraard ontbreekt ook de accountant niet. Aan de hand van de vastgestelde criteria maken zij zorgvuldig hun afwegingen onder het toeziend oog van een notaris.

De juryleden zijn: Sandra den Haan-Paans, directeur Werkendamse Verwarmings Centrale, Steffanie van der Maas, manager bedrijven Rabobank Altena, Matthijs van Oosten, wethouder Economische Zaken gemeente Werkendam, Kees de Vries, directeur Van Noordenne Accountants en Karin Struijk, programmamanager Werkendam Maritime Industries..

Onze notaris is Stephan de Kort van de Rivieren Notarissen.